هتل آلبیناس استانبول
نوشته شده توسط : هانیه بیدی

هتل آلبیناس استانبول

albinas3.jpg

هتل آلبیناس استانبول یکی از زیبا ترین هتل هایی است که در استانبول وجود دارد و یک هتل ۴ ستاره میباشد.این هتل در مرکز استانبول واقع شده است و فاصله اش با بازار آراستا و مسجد”بلو” چند قدمی بیشتر نیست. این هتل ۴ ستاره با امکانات فوق لوکس و مدرن آماده ی میزبانی مسافران تور استانبول است.

albinas5.jpg

امکانات اتاق های هتل آلبیناس استانبول:

شما با ماندن در این هتل استانبول همان احساس راحتی در خانه بودن را میکنید.این هتل دارای ۲۸ اتاق است که همه آن ها مجهز به کولر،تلوزیون ال سی دی و مینی بار با افکت های رایگان است.تمامی اتاق ها دارای سرویس بهداشتی شخصی هستند،که شامل حمام و دستشویی میشود.مهمانان تور استانبول میتوانند در اتاق ها به اینترنت پرسرعت و رایگان وای فای متصل شوند و همچنین در اتاق ها یک ماهواره نصب شده است تا بتوانند برنامه موردعلاقه خود را از تلویزیون ببینند.

albinas4.jpg

albinas6.jpg

امکانات هتل آلبیناس استانبول:

مسافران تور استانبول میتوانند به بالکن خود رفته و از منظره شهر استانبول دیدن فرمایند و لذت ببرند همچنین این هتل مجهز به اینترنت می باشد و یکی از ویژگی های خوب هتل این است که اگر مهمانان بچه دار باشند و بخواهند به داخل شهر بروند میتوانند بچه شان را در هتل بگذارند و از آن ها مراقبت می شود.(همچنین یک تلوزیون در لابی نیز وجود دارد.)

albinas2.jpg

این هتل دارای یک رستوران و یک کافه شاپ هم می باشد که مهمانان تور استانبول میتوانند به کافه شاپ رفته و نوشیدنی موردعلاقه خود را سفارش داده یا اینکه به رستوران رفته و غذای موردعلاقه خود را سفارش بدهند و یا اینکه میتوانند با سفارش دادن به اتاقشان بروند و خدمه برایشان بیاورند.

albinas1.jpg

بیزینس سنتر هتل آلبیناس استانبول به صورت ۲۴/۷ باز است و شامل یک اتاق کنفرانس و پارکینگ رایگان میباشد.

هتل گزی بسفروس استانبول

gazi3.jpg

هتل گزی بسفروس استانبولاز هتل های 5 ستاره استانبول است که در محله ی تکسیم و در میدان تکسیم واقع شده و هتلی ایده آل و مناسب برای مسافران تور استانبول به شمار می رود. این هتل با دیدنی های شهر همچون بازار بزرگ ، مسجد آبی ، فروشگاه های متنوع و رستوران های متعدد فاصله بسیار نزدیکی دارد و فاصله آن تا بسفر 5 دقیقه می باشد. در ۱۰۰ متری هتل ایستگاه مترو قرار دارد و همچنین فاصله اش تا فرودگاه بین المللی آتاتورک ۲۱ کیلومتر می باشد.

gazi4.jpg

هتل گزی بسفروس استانبول دارای اتاق هایی با امکانات مدرن و فضایی بزرگ هستند. هر ۶۳ هتل دارای تلوریون ال سی دی ماهواره ای و اینترنت رایگان وای فای است .کف تمام اتاقها چوبی و دارای حمام های سنگ مرمر است. همچنین اتاقها و حمام ها دارای نورپردازی و چشم اندازهایی از پارک یا تنگه بسفر هستند که مهمانان تور استانبول میتوانند از آن ها لذت ببرند.

gazi1.jpg

gazi2.jpg

امکانات هتل گزی بسفروس:

امکانات هتل گزی بسفروس استانبول شامل سونا ، لابی، پارک کودکان ، جکوزی ، کافی شاپ ، آژانس خدمات مسافرتی ، رستوران ، ماهواره ، خدمات خانه داری ، پارکینگ اختصاصی هتل ، فضای سبز ، پارکینگ سرپوشیده ، اینترنت ، تاکسی سرویس ، لاندری ، سالن ورزشی ، صندوق امانات اختصاصی ، کافی نت فروشگاه و غرفه ، ترانسفر رایگان فرودگاه ، گیم نت ، چایخانه سنتی ، چایخانه در بام هتل ، زمین تنیس بیلیارد و … میشود و در عکسهای هتل گزی بسفروس استانبول برخی از این امکانات نمایش داده شده است.

gazi5.jpg

gazi6.jpg

هتل گزی بسفروس استانبول را با امکانات فوق العاده اش میتوان یکی از تفریحات استانبول بشمار آورد و مسافران تور استانبول میتوانند سفر آرام و لذت بخشی را با این هتل و امکانات بسیار آن تجربه کنند.

مطالب مرتبط:

تور استانبول پاییز 95

تور استانبول مهر 95

تور استانبول آبان 95

 

تور استانبول آذر 95

تور استانبول زمستان 95

 

تور استانبول دی 95

تور استانبول بهمن 95

تور استانبول اسفند 95

تور استانبول نوروز 96

 





:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل های استانبول , مجلل ترین هتل های استانبول , بهترین هتل های استانبول , لوکس ترین هتل های استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 44
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 21 شهريور 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: